Monday, November 9, 2009

Mencari Konklusi....( Chapter 1 )

Hmmm.....sebut pasal kawan semua orang pasti ada crita sendiri kan???Ha dengar crita mencari Konklusi aku ni....Sebonarnyo konklusi ni adalah kesimpulan tentang apa yg aku nak cito...Aku punya banyak kawan tapi takdo la sampai sekapal...ado la dari yang takdo langsung....tapi aku ado 2 sahabat yang betol-betol aku akan ingat sampai bila-bila....dari kechik sampei bosar aku berkawan dongan depa 2 ekoq ni...tapi biasa la langit bukan selalu cerah...ada kala ujan terok seap storm lagi....macam tu la jugak kami 3...tapi besa la,baek ka buruk ka orang buat kat aku,aku ingat la sampai bila-bila jugak...tapi aku ucap tima kaseh la kat orang-orang yang bg aku task masalah-masalah kat aku tuh sebab aku dapat belajar 1 benda baru nak handle problem tu camna...tapi saket tok sah kira la....standard.....tapi aku happy gak...kena pandai-pandai bawak diri ja....tu 1 la...then bila usia kami masing-masing kuew tua,banyak perubahan berlaku...keh tu aku mencari konklusi ni...tapi ni konklusi chapter 1...ada banyak lagi....1st,sebab aku sayang kawan-kawan aku crita pasai depa dulu...perubahan yang berlaku banyak yang aku nampak dari segi pergaulan kami la...masing-masing ada life sendiri dah...tapi tu la kadang-kadang kacaw life orang syok gak...hehehe...masing-masing banyak kawan dah...kadang jumpa macam tak kenal pown ada kawan-kawan baek kita....tapi tak kesah pown...kita kena ingat la bahwa kawan kita nak life dia jugak...asyik ngan kita ja..tak versatyle la...tapi yang tu aku paham sendiri-sendiri ja...kedua,dari segi cakap...dulu banyak sehaluan,tapi sekarang banyak pendapat masing-masing...tapi ada betol jugak pendapat depa tu....nak crita pasai kawan ngan aku mmg tak abes...banyak lagi...ni baru kawan baek dari kechik...kawan baek masa keja,masa dalam masalah,dan banyak lagi dalam-dalam la...huhu...banyak chapter ni...tapi ni la sebahagian crita kawan...aku nak mencari konklusi gimana cara nak ' Back to da Future '.....macam dulu...tapi agak susah la nak buat selepas Tsunami muncul tempoh ary....impact mendalam kat aku...macam-macam aku kena terima selepas tu...tapi aku nak cari jugak cara nak kekalkan prestasi ' MUSUH SIFAR ' ni....ada cara bgtaw no...kita kongsi...tapi yang pasti aku memang tak leh lupa 2 ekoq ni walau aku gadoh terok camna skalipown...aku tak taw knapa...mungkin ada naluri kaseh sayang kowt no...hahahaha...tapi tu la hakikat nya...benda sayang macam tu dah la...ada apa komentar sila kemukakan yo....nanti aku buat chapter 2 plak...ni baru begining...lex arr....

1 comment: