Tuesday, November 10, 2009

Mencari Konklusi....( Chapter 3 )

Mencari konklusi chapter 3 ni mengisahkan tentang kawan aku ketika dalam problem...ni yang paling susah skali nak jumpa....thanks God aku dapat kawan yang gini...slalu yang kita penah jumpa kawan nak berseronok ja...ngan masa kita duit banyak...masa susah pakat lari...tapi tu la...ada gak insan yang maseh ingat kat aku qhupenyer....hehehe...life aku complicated sket...byk prob...aku slalu berada dalam keadaan bermasalah...tapi hensem lagi...masalah kadang banyak kita yang buat...hehehe...sensitif sangat ngan persekitaran...tapi ok la...kawan aku yang ni memang best la..dia boleh bagi pendapat gak kat aku...kadang aku sanggop p cari dia...dia bukan setakat kenal aku malah semua la tentang aku...aku pown banyak cekadak gak...tapi dia leh layan aku gak...tu yang baguih kawan aku yg chapter ni...beza banyak....kawan baek dunia akhirat da beza ngan kawan masa prob ni...kadang kawan baek pown tak dapat tolong kita masa kita dalam masalah gini...masalah jiwa yang paling runsing skali....kawan ni la yang selalu ada dalam hidop aku yang membantu aku teruskan hidop dan bangun menentang perasaan saket hati,kecewa,marah,tersinggong serta perkara-perkara yang menyakitkan hidop ini...aku terasa bahagia bila depa ada dengan aku bila aku dalam problem gini...apapown aku mesti cari depa bila masalah...pendpt serta teguran mereka membuat aku terpikir serta berfikiran lebih terbukak dengan masalah yang aku hadapi ni...orang laen aku susah terima pendapat depa...tapi memang best....thanks Rezal,Waja,Kak Keyna,Mohd K,Kak Akma & ada lagi nama-nama yang tak nak di publish....thanks korang!!!ha yang ni konklusi aku bahwa ketika kita punya teman,cubalah kita berkarya dan ikhlas menjadi terbaek tok teman-teman kita kerna mereka akan buat benda yang sama terhadap kita kelak...tapi apa yang aku nak cari kat sini gimana cara aku nak menjadi terbaek tok mereka tok bantu mereka serta menjadi teman terbaek mereka ketika mereka dalam masalah....kat sini memang aku tersimpol terok sebab aku tak dapat jadi macam depa tolong aku...mencari konklusi diri tok jd terbaek kpd teman baek masalah kita....huhu...

No comments:

Post a Comment